Merhaba Arkadaşlar,
15+3 haftalık hamileyim. Cinsiyet partisi yapacağımızı hekimimiz basında biliyordu ve net olduğunda cinsiyeti arkadaşımıza söyledi 13 de kız dedi ve 15 de hala istikrarlı bir şekilde kız olarak devam ediyoruz 😅 Yalnız ailede herkes çok heyecanlı bütün eksikleri 2 hafta içinde bitti. Oda bile hazır. Sizde süreç nedir benzer durum var mı ☺️☺️☺️