DefneninLiya kızlar tüp bebek tedavisi için görüşmeye gideceğim. Öncesinde yapmam gereken bir şey var mı önerisi olan şunlara dikkat etmen gerekiyor dediğiniz tahliller vs. Acibadem düşünüyorum.
Tomrishatun DefneninLiya 15 bin deyip 20 bine çıkıyorsun:)) yapman gerekeni zaten soyluyorlar beslenmene dikkat etmen yeterli zaten belli bir güne kadar ignelerin var sonrasi yumurta toplamı sonrasi embiriyo varsa transfer geriside Allaha kalmis
Aslaninannesi01 DefneninLiya Kadirlide yaşıyordunuz değil ki yanlış hatırlamıyorsam Acıbademi bilmiyorum ama size başkent Hastanesi’nde Erhan Şimşeki öneririm gerçekten çok iyi bir doktor