Elif4434 erken doğum riskin var canım çünkü su azaldıkça bebiş oksijensiz kalıyor ve bu tercih edilen bir durum değildir. Ama çok şükür az kalmış senin zaten yani çok erken sayılmaz. Havuç ve armut gerçekten çok işe yarıyor. Benim de azalmıştı havuç ve armutu bol yedim çok su içtim (ben rutinde zaten 3 lt içerim) düzeldi. Pazartesiye kadar ye bakalım havuç armut. Daha sonrasında doktorunu dinle inşallah artar zamanında doğurursun. Geçmiş olsun