Bende yok ama okuduğum kadarıyla plesenta aşağıda yada önde olması halinde tiskli durum oluyor özellikle darbe almamaya ve ağır kaldırmamaya yorulmamaya dikkat et. Onun dışında rahmi kapatmadığı sürece sorun olmuyor ama bazı kişiler normal doğuramıyor diye okumuştum