ebru23 AnneBebek0 benim oglan 40+5de gelmisti normal dogum kendi sancimla 5 saatte dogurdum simdi kiizimi brkliyorum 39+6 dayiz gelir ins🤣
H_myra1 AnneBebek0 40+2 de artık doktor dogumu başlatalım dedi de öyle dogdu 😂 ama kızımda 40.haftasında dogdu şimdi hamileyim buda erkek sanrım 40 görürüz yine
Cinarsmom21 Oğlanlar bizi terk etmek istemiyor bacım ben artık saldım kalsın içimde ne hurma ne çay ne yürüyüş yapıyorum saldım iyice stres yapıyordum kendime bugün temizlik yapıyorum taviz verip bel ağrısı bile yapmıyor sıpa üstelik 2cm açıklık var
AnneBebek0 Cinarsmom21 Benimde 2 cm acikligim var 😂 ama ne gelen ne giden var. Arayan arayana gina geldi 😂 hurma günde 3 tane yiyorum simdide bi yürüyüs yapacam azcik yoksa bende yapmiyorum sürekli
Cinarsmom21 AnneBebek0 aynıyız valla temizlik yaptım bende burdaki bir çok doğum hikaye temizlik yapanlarla başlıyor birazdan bende yürüyüşe çıkarım busefer 1 saat yürümek istiyorum. Tempolu bakalım neolacak hakkımızda hayırlısı 🤭🤭🤤
AnneBebek0 ebru23 Masallah canim 😂 gerci banada 40+5 2 gün kaldi ne kaldi 😂 belki bende dogurrum o zaman