Temmuz5 Kızlar ikinci bebeğimi doğuracam. Sağlık ve maddi açıdan başka çocuk düşünmüyoruz. Yaşım 29. Bi yandan erken mi acaba diye de düşünüyorum. Bağlatan var mı aranızda ? Nasılsınız ne hissediyorsunuz
Tunammm Temmuz5 1 hafta oldu cnm bağlatalı benimde 3. Çocuktu ve yasım 32 başka düşünmüyoruz en iyi korunma yolu diye düşünüyorum kazara olsa daha fazla üzülürüm diye istedim iyi düşün dönüşü yok.
Denizyildizii Temmuz5 Bende 3. Yü düşünmüyorum ama kendi adima söyliyim dini açıdan günah olduğunu duydum bu sebeple düşünmüyorum bende 30 yaşındayım. Başka yöntemler de var sonuçta onları uygularim artık
Seyma_88 Tunammm bende bağlatmayı düşünüyorum ama kararsızım şöyle ki benim doğumum normal olacak yani şimdilik öyle görünüyor o zaman olur mu sizin doğum nasıldı birde herhangi bi ters etki yaptı mı