portakalcicegii Kızlar dün gebelik için idrar ve kan vermiştim. İdrar sonucum çıktı bi bakabilir misiniz? Anlayan var mı ? https://www.hizliresim.com/taf4bff
Hilal-95 portakalcicegii bi sorun yok gibi erosit de yok denılcek gibi enfeksiyon zaten bnm 40 çıkıyor bsy olmaz diyo doktorm az diyo
portakalcicegii Hilal-95 hadi Ya bende geçen hafta sistit geçirdim antibiyotik kullandım ama son ikiyi içemedim evde yaptığım testlerim pozitif çıktı. Şimdide hala idrarımı yaparken yanma hissediyorum sabahta hafif bi kaşıntım oldu. Sizde ne tarz belirtiler vardı