Deletedmom54555 Beti2 normal bence . Doktorum da öyle dedi . Zaten bu haftadan sonra haftada yaklaşık yarım kilo alacaklarmış 😅 yani bizimki haftada yarım kilo alırsa 3750 falan doğuyor 😂
Cerenvebebisi Deletedmom54555 Yarim kilo mu yalnsiin olmasın bende 250 Gr aliyolar yaklaştık diye duydum yarım kilo alırlarsa ben 5.bucuk 6 kilo çocuk dogururum o zaman 😁
_yagmurcuum_ Deletedmom54555 bende şekerden biri sınır değerde o sebeple böyle hızlı ilerlediğimizi düşünüyorum hayırlısıyla gelsinlerde tombul veya zayıf bir şekilde çaresini buluruz 🤗🙏🏻