mercanmeb
Bazı doktorların işine daha çok sezeryan geliyor gibi..
Sezeryan demesinin sebebi nedir öncelikle onu tespit edip sonrasında başka bir dr ile görüşülebilir.
Plasenta ile ilgili sorunlar, daha önce geçirilmiş sezeryan öyküsü mü (ki daha önce sezeryanla doğum yapıp daha sonraki hamileliğimde normal yapanlar olmuş), annenin tercihi mi gibi.
İlk hamileliğim ve takipli olduğum dr çok memnunum 21 hafta da olduğum için henüz doğumla ilgili konuşmadık şayet doğumumu sezeryan ile olması gerektiğini söylerse başka bir dr danışacağım