SemanurAs Arkadaşlar merhaba. 4 hafta 2 gün. Beta HCG değerim 697. Normal mi sizce doktorum izinliymiş gidemedim
KubraArs Yanlis bilgilendirme yapmayayim ama normal bence benim de 570lerde cikmisti. Herkes cogul gebelik olabilir diye yorum yapti ama degilmis :) erken dollenme, cogul gebelik gibi faktorler degeri yuksek cikarabiliyomus