BaharAkarakurt-2010 Kızlar 30 haftadayim sizce bu isimlerden hangisi aylardır karar veremedik artık bu üçünde karar kılmak istyrz sizce 🤔
Bankacianne48 BaharAkarakurt-2010 bizim ilk oğlumuzun adı Çağatay olduğu için uyumlu olsun diye Çınar koycaz🥰
Elif0712 BaharAkarakurt-2010 en guzel cinar bnce yamac nedir kenar kose gibi anlami var kahramanda hayvan ismi gibi bnce kesin cinar olsn anlami soylenisi gayet guzel
BaharAkarakurt-2010 Bankacianne48 yaaa hiç böyle düşünmemiştim gerçekten çok uyumlu teşekkür ederim ♥️😍
BaharAkarakurt-2010 HollyMolly En küçük kardeşim illa yamaç olsun istyr bende onu istmyrm . Çınar ismine çok ısındım bakalım ♥️
BaharAkarakurt-2010 Elif0712 yaa yorumunuz için teşekkür ederim bende en çok ona ısındım ÇINARIM💙 kulağa çok hoş geliyor
BaharAkarakurt-2010 Miniklimonum deme ya insalalh eşimde de buna karar verir en çok bunu sevdim bende 💙