6 haftalık gebeyim boyum 167 kilom 69 ideal kilom 59-58 arası yani yüksek bir kiloda hamile kaldığım için ilk 4-5 aya kadar çok kilo veren oldu mu ben vermek istiyorum da en azından 8 kilo kadar diyetisyene de gideceğim zaten de böyle bir durum yaşayan oldu mu sağlıklı beslenip kilo veren ? 6ncı aydan sonra her türlü kilo alacağım ama benim doğurmak istediiğim kilo 69-70 olsun istiyorum ondan vermem lazım bunu yapanlar var mı merak ettim 🙏