Kızlar merhabalar. Az önce doktordan geldim 36+2 haftalık olduk bugün itibariyle .Nst’ ye girdik hareketleri gayet iyiymiş, Bebek kilosu 3200 boyu 48 cm miş. Sizde durumlar nasıl kaç kg oluyor bu haftada. bir de plasenta aşağıda dedi doktor. Böyle bir şeyle karşılaşan oldu mu hiç. Plasenta aşağıda olunca en kötü sezaryen olursunuz dedi doğum şekli sorun değil benim için sadece bebekte başka bi sıkıntıya neden olmaz dimi.