Busee45 benim bir boş gebeliğim oldu ve sonrasında iki test yaptım ikiside positif çıktı adetim bir gün gecikti ikinci günü adet oldum kimyasal olmuştur dedim belki . Iki ay önce klomen kullandım ve şehir dışına çıktık sadece adetten sonraki ilk 3 günü tek degerlendirebilmistik ve umudum hic yoktu bi baktım 4 gün gecikti tüm belirtilerim de vardı ama test yapmamıştım ne hikmetse sonra beşinci gün adet oldum . Bu ay tedaviye başladık klomen kullandım ve iğnemi de olacam insaAllah . Ama doktor dedi ki keşke o zaman test yapsaydın belki tutunmamistir ve düşmüştür dedi