Hanımlar dün cok agrım vardı nasıl desem sol kasıgıma 3 4 kez bıcak saplanır gbi oldu ve alt kısımda vajina girişinde böle sızlama tarzı sanki rahim agzı açılır gbi bi sızı oluyor arada bir dün cok tekrar etti. Sırt agrımda oldu buna ek olarak pozisyon değiştim yatarken su içtim zaten habere ayaktayım oğlundan dolayı yalncı sancıda yürüyüş yatış pozisyonu iyi geliyomuş geçermiş nette öyle okudum tecrübeli olanlar yazabilirmi erken doğum yaparım diye korkuyorum açıkcası ilk defa böle agrılarım oldu magnezyumda kullanıyorum