Kızlar aralık ayında sezaryen doğum olacak. Ufak ufak hastane için gerekli olan şeyleri tamamlıyorum. Aklıma takılan durum sezaryen sonrası hangisi daha kullanışlı oluyor. Kış ayı olduğu için gecelikle üşürmüyüm acaba ?pijama mı alınmalı ?Ve kaç adet yanımıza almalıyız gecelik veya pijama