Bitanesininannesi Arkadaşlar ailemden şeker hastası olmamasına rağmen ,bende de hiç belirti olmamasına rağmen bugün şeker yuklemesinde degerlerim yüksek çıktı . Açlık 82,1. Saat 168,2.saat 169. Doktor randevum Çarşamba. Şimdi ne olacak. Bilgili arkadaşlar yardımcı olabilir mi?
Kubrq Bitanesininannesi diyetisyen ama benimkide bu civarlrdydi diyet filan yapmdm sıkıntı da olmadi ama dikkat ediyorum
deletedmom209 Bitanesininannesi benim de açlık 72 tokluk 85 iyi dediler ama ailede var şeker ben diyodum kesin çıkacak bende
Zozi Bitanesininannesi cnm bugun ben de yaptırdım 50 grla.benim de yuksek cıktı.pzt tekrar 100 grla bakılacak.inş yuksek çıkmaz.cok cnm skldı.