Veraleyl 7 haftalik hamileyim bugün ilk defa bi doktora gittim bana bi kağıt verdi down sendromu gebe bilgilendirme ve onay formu yazıyo eve gelince baktım. ama acaba herkese mı veriliyo benim bebegimde bi sknti gördüğü için mı verdi anlamadim
Fulyacanferit Perinatoloji ye yönlendirdi mi. Yada farklı bı tahlil yapılmış mıydı. Sanmıyorum sıkıntı olacağını.bilgilendirme amaçlıdır.