Asyali geçmiş olsun Rabbim şifanızı versin💐
• Bol bol karabiber tüketin, bana çok iyi gelmişti.
• Ecoprin içmiyorsanız bol bol limon tüketin.
• Kemik suyu ve tavuk suyu çorbalar içmeye özen gösterin bu bebeğin gelişimi açısında da iyi olacak inşallah.
• Doktorumuz bana decavit damla d vitamini kulanmamı önermişti, sizde kullanın isterseniz🙋🏻♀️
• Günlük mutlaka süt, yoğurt tüketin.
• Midem almıyor halim yok diye kesinlikle yememezlik yapmayın iyileşme süreciniz uzuyor.
• Meyveyi bol tüketin özellikle mevsimiyken mandalina felan.
🙏🏻 Rabbim hayırla atlatmayı nasip etsin 🙏🏻