Kubratrn Hanımlar size bişey sorucam. Benim düşük riskim var sürekli yatıyorum arada bir kalkmak dolaşmak istiyorum ama çevredekiler kızıyor. Sizde aynı durumda mısınız sürekli yatabiliyor musunuz dışarda bi hava alıyım diyor musunuz ben mi yanlış yapıyorum
Kahverengi Kubratrn benim kanamam vardı 5 ay yatım sadece wc için kalkıyordum doktorumun dediklerini yaptım 5 ay sonunda kanamam durdu ve riskim bitti ve gezmeye başladım sabirli olup doktorunun dediklerine uymak lazım 😊
Deniiz- Kubratrn benimde kanamam olduğu için iki ay yattım günlük işlerimi vs yaptım sadece. Doktorun ne dediyse sabırla dinlemelisin🙏🏻
Sevgibirkan Kubratrn 1.5 aydır bende yatıyorum kanama alanım var hastaneye kontrole gıderken dışarı cıkıyorum bide saglık ocagına gıderken oda tabı arabayla okadar degişik hissediyorum ki sanki 7aydır dışarı cıkmıyo gıbı hissediyorum bunada şükür çocuklarımız saglıkla dogsunda🙏