Ozlem2206 plasentanız aşağıdaysq daha dikkatli olmaya özen gösterin tabi, ama sağlıklı ilerleyen serklajsız açılmasız normal bi gebeliğiniz varsa yine her işinizi yavaş yavaş uygun şekilde yapın ben öyle yapıyorum süpürme silme falan yapıyorum haftada 1 ama perde cam yapmıyorum tabi aşırı yorulunca benimde cok ağrım oluyor bebekte etkileniyor