Aşırı bacak kramplarım oluyordu. Magnezyum eksikliğindenmiş. Doktor magnezyum verince kramplarım geçmişti yani en azından haftada 1-2 çok az acılı oluyordu bazen. Ama şimdi 33.haftadayım, hala magnezyum kullansam da artık her gece mutlaka feci kramplar sancılar oluyor. O da artık hormonlardan dolayı, pelvik kemiklerimizin bağları açıldığı için normal. Ama 30.haftaya kadar magnezyum epey işe yaradı. Mutlaka kullan 🌸