Merveeess 5+3 hamileyim biraz kanamam oldu acile gittim alttan ultrason ile baktılar kanama göremiyoruz ama kesede henüz bebek yok dediler riskli durum takip edicez dediler ne anlama geliyor bu başına gelen var mı moralim çok bozuk
Merveeess deutschetraum kanamam oldu dediğimde alttan muayeneye aldılar hemen bir zararı mı oluyor tam bilmiyorum
Deryaiso Merveeess olmaz canım alttan muayene de zarar olsaydı biz tüp bebek annelerine 12 haftaya kadar alttan bakılıyor bize olurdu sorun içini ferah tut yerleşme kanamasıdır inşallah dinlen ayaklarının altına yastık koy haftaya bir daha baktırırsın inşallah görünür
Merveeess İnşallah çok teşekkür ederim ama benim aklıma takılan bebek 5. Haftada kesede oluyor mu yada şuan olmaması normal bir durum mu bilemiyorum
Deryaiso Merveeess geç döllenme de görünmeye bilir o yüzden dedim haftaya tekrar bakarsın diye 8 haftada bile kalp atışı duyan oluyor