LivaLiva
Hiç yalnız değilsin. Bugün 36+1 Allahım sen kolaylık ver diye diye sabahı sabah ediyorum. Çok uzun zamandır uykumdan uyandıracak derecede şiddetli adet ağrıları çekiyorum ama nstde sancı çıkmadı hiç, nedir anlayamıyoruz. Uykusuzluk desen cabası. Yatakta dönmek artık neredeyse imkansız. Ağrılar sancılar hiç dinmiyor zaten. Tek tek yazsam zaten bitmez.. Allah hepimizi hayırlısıyla, sağlıkla sıhhatle kavuştursun inşallah evlatlarımıza. Ne diyelim, ya sabır...