Merhaba anne adayları. 14+0 dayım Gebelik öncesi de yaşadığım mide sorunu nedeniyle 3 aylık bulantı sürecim çok yoğun geçti. Sivilceler arttı ,eşimden uzak kaldım. Bu süreçte bebeğime iyi bakmadığını düşünüp depresyon modundayim. Asi için 4 ayı bekliyorum bu yüzden dışarı da fazla çıkamıyorum. Kayseri çok çok yoğun bir bölge çünkü. Sizlerde durum nasıl?