Gizgizgiz Merhaba arkadaslar 19 haftalık gebeyim bikaçgündür sarı akıntım var yanma kaşıntım veya idrar yaprken acıma yok sadece bazen vajina girişimd arasıra sancı saplanıyor doktora söyledim pazartesi gel dedi bebeğe zararı var mıdır
ilaydanuresila- Büyük ihtimalle enfeksiyon dur canm korkma eğer enfeksiyon varsa doktorun ilaç verir düzenli olarak kullan tedavini aksatma hicbirse olmaz Allah’ın izniyle bende de vardı 32 . Haftamdayim hala var korkma yani gebelikte cok oluyor akıntı