minikayak2-6 Kızlar sabahtan beri mide yanması başladı arada acı su geliyor normal midir var mı benim gibi yaşayanlar
dilara_cinar99 minikayak2-6 İlginç ilk defa duyuyorum mide yanması bu kadar erken başlayan birini daha önce midende bı sıkıntı var mıydı 🤷🏻♀️
Damlakrdg minikayak2-6 benimde 9haftalikken baslamisti mide ve karin agrim benim midemde reflu var zaten rennie verdi doktor o cok iyi geldi bide 3 tabletlik antibiyotik kullandim iyi geldi
Damlakrdg minikayak2-6 kasık agrın falan varmi canim benim kasik agrim cok nadir var 11+1iz bizde ama asiri derecede mide bulantim var bide gun icinde cok uyku hali yorgunluk
minikayak2-6 dilara_cinar99 bir ben değilmişim oku istersen yazanları. Ayrıca 11 haftalık gebelik belirtilerinde de var mide yanması az önce okudum internette. Mide problemimde yoktu şükür 🙏🏽
minikayak2-6 Damlakrdg canım ilk 8 hafta baya oldu kasık ağrılarım hafif şekilde sanki adet olacak gibi. 9. Haftada tüm kaşık ağrıları bitti denecek kadar azaldı. Şu an çok nadir oluyor zaten baştan beri hiç midem bulantım kusmam olmadı çok şükür
minikayak2-6 Damlakrdg en son ne zaman gitmiştin kontrole? Ben 9+1de gittim nasipse ikiliye gideceğiz ayın27si gibi
Damlakrdg minikayak2-6 benim bulantim nadir vardi ilk 2ay 3.aya girdigimizden beri felaket artti kusmam yok ama bulantim cok
fatti23 minikayak2-6 Biiz 12 haftalik tam oldük buğün 3 ğundur çok ağrim oluyör bülaniyörüm küsma ğibi birşey ğeliyör bana ilk defa öyle öldum kaç aydir..
Beyza00_ Benim 7. Haftalarda vardı ama şimdi yok 12 haftalık olcaz bulantım çok keşke bulantı olmasa mide yanmasına razıyım😤