babymiracle Geçen hafta keseyi gördüm bir saat sonra randevum var kalp atışını duymaya gidiyorum nolur dua edin kızlar hayırlısıyla duyabileyim çok korkuyorum daha önce kimyasal da geçirdiğim için 😔😔🙏🏼
baharelifbbasdag babymiracle Gümbür gümbür gümbürdesin inşallah miniğinin kalbi bende kimyasal gebelik geçirdim için ferah olsun inşallah duyacaksın kaç haftalıksınız ??
Belirlenmedi babymiracle inşallah güzel sonuçlarla odadan çıkarsın bende inşallah bu duyguları tadarım amin ❤️
babymiracle Dmllale 6 haftalık ve 3 mm çok küçük küçük duyduk şükür yine de haftaya tekrar gelicez inş daha yüksek duyarız
babymiracle Belirlenmedi aynen valla canım bu bile şükür sebebi inşallah daha iyisini de duyabiliriz bütün bekleyen anneler anne olmak isteyenler hepimize nasip etsin rabbim🥲🙏🏼