Papatyamevsimi-89 Pijama takımı ve emzirme sutyeni kaldi istediğim gibi mağazalarda bulamadım, netten de beğenmedim ne yapacağım bilmiyorum..Aralığın 2.haftasi falan olur herhalde dogum
KubraArs Emzirme sutyen ve atletini pentiden aldim. Gayet kullanisli rahat ve estetik gorunum acisindan da iyi durumdalar bakmanizi tavsiye ederim
Papatyamevsimi-89 Lilyy dün lc ye gittim bitane vardi onu da ben beğenmedim, emzirme sutyenj de yoktu bitmiş galina
alparslanannesii1661 Lc den aldim pijama takimini birde emzirme atleti degil kuplu atlet aldim cok cok guzeldi