Kızlar 24 +1 im perşembe günü yani 2 gün önce covid aşısı yaptırdım o aşıdan sonra hem adet sancısı gibi ağrı oluşmaya başladı ara ara oluyo, kalçama da ağrı atıyo birden ayakta yürürken özellikle. Fikrinizi alabilir miyim lütfen adet sancısı gibi ağrı normal mi yani üşütmüşte olabilirim diye düşünüyorum gribimi hiç demiyorum bile