Mevsm-123 ben özele gidiyorum ama tahlil vereyim dedim devlete gitmistim kadın doğum hastanesi ama o kadar dolu ki sabah gittim öğleden önce 86. Sırada girdim bi an da 4 kişi girdiriyorlar içeri hemen yattım baktı kalktım ben kalkana kadar sekretere söylemis bise diğer hastaya geçti dediğini de unutuyorsun rahat konusamıyorsun ben öyle yasadım ama özelde olunca daha sakin oluyor bi de bende doktorumun numarası var hep yazarım şunu içebilir miyim yiyebilir miyim rahataız olduğumda falan arayadabiliyorun ondan rahatlık oluyor