Birer saat arayla üç kere kan alıyorlar ilk kez aç karnına alınıyor daha sonra 75 ml içecek içildikten sonra bir saat geçiyor tekrar alınıyor ve tekrar bir saat aç karnına bekliyorsun ve tekrar bir tüp kan alıyorlar işlem biraz bazıları için zorlayıcı olabiliyor eğer açlığa karşı direnciniz az ise yanınızda mutlaka birileri olsun 🌺