Doktora ilk gittiğimde 6 haftalık dedi kalp atımı ve bebek var dedi bir hata sonra kontrole gittim kalp atımı yok kese boş denildi biraz bekleyelim dedi bu seferde 5+3 çıktı haftası ve kasıklarımda adet sancısı gibi ağrı var kafam çok karışık bu ikinci gebeliğim sizce neden böyle oldu? Dış gebelik olur diye korkuyorum