ZeynepSabancay Bebeğim sekiz aylıkken hamile kalmışım, kalmışım diyorum öünkü bunu iki ay sonra öğrendim çünkü doğumdan beri adetlerim düzene girmemişti yine bi düzensizlik deyip üstüne düşmedim tabi insanın aklına hamile olabileceği gelmiyor. İlk öğrendiğimde bi iki hafta inanılmaz kötü hissettim şuan daha iyiyim ve şuan bebeğim 11 aylık ben 15 haftalık hamileyim. Aynı durumda olanlar vAr mı ??
Edanur54 ZeynepSabancay gecen bif post okumustum lohusasndan 10 gun sonra 5 haftalik gebe oldugunh ogrenms bir arkadas :)
Deletedmom397 Bende iki cocugu ardarda düsünenlerdendim ama hamileligim cok zorlu gecti düsncem silindi ama nasip yinede Allah yardimciniz olsun
ZeynepSabancay Deletedmom397 çok şükür benim çok rahat geçiyor ilki de rahattı ikincisi de çok rahat. Belki ilerde rahat ederim ama ilk bir kaç yıl çok zor olacağı kesin
DuyguEyupoglu Edanur54 Peki bu nasıl olur ki 😳 Doğum yaptığı günün ardından ilişkimi olmuş oluyo nasıl oluyo çok garip 😳
Yusufveannesi Edanur54 😯 ayy korktum bian biz ilk ilişkimizde korunmadık Doğum yaptıktan sonra😬 iki ay oldu Doğum yapalı
Edanur54 DuyguEyupoglu ee anlattigi sey 10 gun sonra kanamam durmustu iliski yasadm sonra zararmi gordu diyr doktora gittim gitittigmde 5 haftalk hamileymisim yazmsti
Edanur54 DuyguEyupoglu yok yavrum dogurmus pesine 1 ay icinde hatta bi ay bilr yok 10 15 gun ici de gebe kalmis yene dusunsene 18 ay gebelik gbi bisi cok feci