Zeynep0607 Bugün ultrasonda bebeğim 6 haftalık çıktı ve kese boyutuyla bebek nerdeyse aynı seviyede doktor düşük riskimin yüksek olduğunu söyledi ilaç verdi fotoğraf yüklüyorum bilgisi olan var mı acaba https://resimyukle.io/r/Dp7Ag6ao7x