Kızımın adına karar verdik Meyra koycaz ben çok istiyordum eşim de karışmadi tabiki eşimin annesi babası yok halalari teyzeleri var işimi sordular söyledik neymiş çok kabaymis karışmaya gelince hepsi ortaya çıktı 4 sene tedavi gördüm kimse yoktu ortada isim konusuna gelince hepsine kendinde konuşma hakkı buldu biri diyor eşime ikna ette başka isim secsin iyi değil isim eşim de biz karar verdik dedi nasıl insanlar anlamış değilim kendilerinde karışma hakkını nasıl buluyorlar hepsi de ayda yılda görürsem konuştuğum insanlar sinir oldun