Bende yeni takiplenmeye başladım orada
Şimdilik çok memnunum
Gebelik okulu eğitimlerine de katılıyorum
Özel hastane gibi ilgi var, aşırı kalabalık yok
Doğumuda orada planlıyorum
Doğumhane katına gittim
Her odada iki kişi kalıyormuş
Erkek ziyaretçi ve refakatçi alınmıyormuş diğer yatışı yapılanların rahatı açısından
Gerçekten kadınlar koridorda vs yürüyorlar
Eşler için pek uygun bir ortam değil yani
Bende yerlerinde olsam yarı örtülü, pijamalı ve sancılı bir şekilde yabancı bir erkeğin beni görmesini istemem
Odalarda duş varmış
Normal doğum genelde anne ile ebeler arasında gerçekleştiriliyormuş
Mümkün olduğunca müdahalesiz doğum ve anne sütü taraftarı bir hastane
İnşallah işin sonunda da çok memnun ayrılırız😇