Civcivim_34 Kızlar trendyolldan bu taytı alan var mı çok kişi güzel diye yazmış ama sizlerden alan var mı baya esnek diyorlar beden konusunda kararsız kaldım da
eliffkrts Civcivim_34 bunu bilmiyorum canım ama ben tesadüf eseri Lcw aldım spor tayt gibi alt kısmı bel kısmı penye pamuk öyle rahat ve güzel ki içide sıcacık bayıldım, istersen bak
Edali87 Civcivim_34 camasirciya gidin malabadi hamile tayti isteyin kalin yumuşacık tam bu mevsimlik büyük beden alin keyfinize bakın 60tl fln ustelik
Mamatobe Civcivim_34 Ben aldım çok memnunum yok gibi esnek, her ayda giyebilecek şekilde karnı esniyor sadece kış için ince gelebilir onun dışında çok rahat asla sıkmıyor👍
Duru32 Ben aldım 4 aylıkken almıştım s beden 35 haftalığım 75 kiloyum hala giyiyorum ince ve esnek bir tayt