nur3535s 13 haftalık hamileyim iki gündür ağrıdan duramiyorum başım çok ağrıyor bu durumu yaşayan var mı aranızda ne yapmam lazım
Cagla-91 nur3535s susuz kalmayın. Buzla ağırıyan bölgeye masaj yapın. Ben öyle yapıyorum agrim olduğunda fayda ediyor. Geçmiş olsun 🙏🏻
MiniMiniKus nur3535s O haftalar serum bile yediğim olmuştu bu yüzden Her ay 1 hafta yattıgım da Tansiyonun oynuyordur muhtemelen bi ölç Gerekirse doktor a git Allah şifa versin Ama normal tedirgin olma
Zehrasya nur3535s benimde baş ağrım çok oldu 4 aya kadar daha doğrusu baş degilde sol gözüm ve sol tarafim oluyordum ağrıdan ama sonra gecti
Mel_k nur3535s migren taşı var aktarlarda. Öneririm. Gerçekten çok rahatlatıyor. Hamilelerin kullanmasında sakınca olmayan bir ürün.
nur3535s MiniMiniKus geçen ay gene yaşamıştım serum yemiştim geçmişti dünden beri aynı şekilde bı ağrı var yatıyorum kalkıyorum geçmiyor korktum bişey olur diye
MiniMiniKus nur3535s Bende öyle bi kaç ay üst üste oldum o dönemler sonra düzeldi ama çok şükür İnşallah sizin de çabuk geçer Bol bol dinlenin
Balm0990 Haftada olmuştu benim 1 hafta falan sürdü tansiyonmu acaba diye endişelenip kac kere ölçtürdüm denemediğim şey kalmadı ama inan tek cözüm bol bol su o kadar su iciyodumki gece kac kez lavaboya kalkardım 😅😅 16 haftalık şuan şükürler olsun gecti birde doktorum omega yazdı belki oda fayda etmiştir iceriğinde demir falanda var yazdığım vitanminin demişti doktorda zaten bol su ic demişti birde günde bir tane maden suyu icebilirsin. Rabbim bol şifa versin
nur3535s Balm0990 ya beş 6 saat agriyip geçse problem değil dün sabah bı başladı hala agriyor bütün keyfim gitti korktum açıkçası birazda ama normal sanırım inşallah bi an önce geçer 😔🙏🏻🙏🏻