yildiz_07 Gece 12 gibi sancılarım başladı hastaneye gitt 3 dakikada bir düzenli sancim var ama açılmam yok doktor istersen sancini evde çekebilirsin dedi şimdi eve geldim açılma olması için ne yapabilirim bir de kaç güne olur sancı geçer mi yoksa artık doğar mı çok korkuyorum 😔
Dilekcnkn yildiz_07 Kaç haftalıksın canım , açılma için squat yap , pilates kullan , yürü , merdiven in çık , hurma falan ye
yildiz_07 Dilekcnkn 1 haftadır düzenli yiyordum hurma ama pek işe yaramamış sanırım 1 cm açılma var sadece umarım ilerler geceden beri sancidan kıvranıyorum 37+4 haftalık merdiven inip çıkmayı falan denim birde inşallah sağ sal gelir ya
Dilekcnkn yildiz_07 İnşallah canım ben 40 olucam yarın açılmanın a sı bile yok sancı da yok pazartesi başlatıcak doktorum benimde
yildiz_07 Dilekcnkn Hadi bakalım sağ salim alalım kucağımıza inşallah beni de çok bekletmez prensesim 😄