tugbadugan0000 Kizlar bebegi sarılık geçirdikten sonra ne sıklıkla emzirdiniz doktor iki saatte bi ver dedi ama çogu kişide istedikçe ver diyo benim bebeğimde surekli istiyo nerdeyse yarım saatte bi emziriyorum.
MiniMiniKus tugbadugan0000 Bende sık sık emzirilmesi lazım diye biliyorum Emiyorsa ver bence Allah şifa versin İnşallah çabuk geçer sarılıgı ❤️
Melike tugbadugan0000 Sık sık emzirmeye çalış.Benim bebeğimde sarılık oldu sürekli uyuyordu ve emme sıkıntımız vardı. Doktorum iyi beslerseniz sarılığı geçer yoksa hastanede yatırmak zorunda kalırız demişti. Memede 5 dk fln anca duruyor uyuyakalıyordu. Mızırdadıkça 3 dk da olsa emzirmeye çalıştım. Hiç emmediği zaman sütümü sağıp verdim yani illaki 2 saati beklemedim. Ve çok şükür 4 gün sonra geçti sarılığı 🌸
benikibebekannesiyim tugbadugan0000 yeni doğan her bebek sürekli emmek ister istedikçe ver verki memeyi unutmasın bende uzayan sarılık vardı birde düşünün yani
Yagmur1907 Ne zaman isterse emzir ki sarılığı geçsin canım bende yaşadım sütüm az olduğu için mama takviyesi yapmıştım. Hala devam ediyorum. Anne sütünün faydası var zararı yok. Yüksek ihtimal yorulup çabuk bırakıyor o yüzden hemen açıkıyor