Merhaba ben bundan 4 sene öncesine kadar 150 kiloydum boyum ise 1,73 baya kilo verdim 95e kadar geldim tabi bu süreçte evlendim 1 aylık evliyim
Ve hamile olduğumu öğrendim yanı kısaca kilolu olmam gebeliğime zarar verir mi sağlıklı ilerleyebilir miyim daha çok yeni 3+6 bana tutunsun diye dua ediyorum ama hersey kısmet 🙂 Kilolu hamişler yorum yapabilir mi🤣