Nazemm Haftasını tam hatırlamıyorum uzun zaman oldu ama detaylı ultrasonda demişti doktor 5.2 ölçtüm sınırdan biraz kısa down sendromu olabilir dedi bir kaç testlerden bahsetmişti ama ikili üçlü testler ve ense kalınlığı normal çıkmıştı zaten o yüzden pekde kafaya takmadım akışına bıraktım başka doktora gittiğimde onada gösterdim sonucu genetik olabilir küçük burunlu olacak demekki demişti doğumda yaptım çok şükür bir sorun yok kızımda ama doğumda anladikki burnunun kısa olması çok normal nokta kadar burnu var yani 😃