Aysununannesi00 Aynen ister istemez telaş yapıyoruz ama ekstra durum olmadıkça korkmaya gerek yok Çünkü biz telaş yaptıkça da aslında farkında olmadan kendimizi kasarız falan o da hareket etmesini engeller Valla ben bu haftalardan sonra daha yavaslıyorlar diye biliyorum burada öyle okumustum ama bilemiyorum tabi Yerleri daraldığı için hareket alanı azalıyormus