Havva-celik Doğumuma 59 gün kaldı ama ben kendi kendimi yiyorum ağlıyorum çok korkuyorum 😞 büyük ihtimalle sezeryan olucam ve çok korkuyorum sezeryan da sonra sı düşünemiyorum bile ya bebeğime bakamazsam diye de düşünüyorum ilk doğumum olucak 😔
efesmom Havva-celik benimde 54 kaldı aynı durumdayım seninle Allah hepimize kolay güzel doğumlar nasip etsin inşallah 🤲🤰🏻
Berrycherry Havva-celik hiç korkmayın sadece ilk gün biraz zor oluyormuş. Konuştuğum arkadaşlarım hep böyle söylüyor. Bakarsınız bebeğinize en iyi şekilde🌸
tugbadugan0000 Havva-celik 1hafta once spinal sezeryan oldum bende biraz korkuyodum ama okadar rahat geçtiki evet bebeginle fazla ilgilenemiyosun ama şuan 7.gunum artik altınıda degiştiriyorum, ağrılarımda baya hafifledi