2 sene oldu evleneli… evlendim bir ay sonra hamile kaldim dusuk ile sonuclandi malesef Sonra 1 sene denedik olmadi doktora gittim sonuclara iyi cikti Ama Her ay kaliteli yumurtlama görmedigimi söyledi ve catlatma ignesi yazdi bana ilk ay tuttu ve 4 uz gebelik elde ettim malesef riskli oldugu icin 19 haftada kaybettim simdi 2 ay oldu daha erken bunlari dusunmem icin belki Ama ben hamile kalmak istiyorum psikolojik olarak kendimi Iyi hissediyorum yasadiklarimi unutmak ve kucagim dolsun istiyorum sizden öneriler istiyorum… allah razi olsun simdiden