Ugurbocegim Kızlar tecrübesi olanlardan fikir bekliyorum 👸 Bebegimin hareketlerini hissetmiyorum ilk gebelik ne zaman hissedeceğim merak ediyorum 😑
ikizlerinannesiiii Ugurbocegim bende yarın 20.haftaya giriyorum kuzum. Ara sıra hareket hissediyorum ama kısa süreli bebek mi gaz mi yoksa bağırsak hareketi mi bilmiyorum
Deryaiso Ugurbocegim 20. Haftada bir iki defa hissetmiştim gece soluma yattığımda bu hafta da günün %90 nını uyuyarak geçiriyorlar gece uyanıyordur siz hissetmemiş olabilirsiniz gündürleri amniyotik sıvı hareketlerinden dolayı pek hareket etmezler ben 21. Haftayım uzandığım zaman benim kız yapıştırıyor sol dan sağdan☺️
miranbeyinmothersi Ugurbocegim bende hissetmiyorum sanıyordum ama yaklasık 3-4 haftadır ama bazen ve genelde yattığımda sırt üstü böyle bir yere toplanma hissediyorum çok değişik ama düzenli hissetmiyorum 20+5 iki gün çnce kontrolümde sordum normal ilk gebelik ve kilolu olmak etkiler daha zamanı var dedi bana 25 kadar dedi
Ugurbocegim Annenaz Nasıl fark ettiniz ben sürekli dinliyorum ama bağırsak hareketleri gibi geliyor bebekmi bilmiyorum
Annenaz Ugurbocegim önce ayırt edemiyordum tabi net olarak 21 de hissettim sabah saatlerinde tekme attı bayağı sertti sonra devamı da geldi öyle anladım😊
DiyetisyenBirAnne Benim de 20 haftalık arada akşamları sırt üstü uzanırken hissediyorum o da çok kısa sürelerde ilk hissedişim tatlı yiyip uzandıktan sonra olmuştu
Deryaiso Ugurbocegim çok güzel bir duygu ben akşamları hareketlendirdi zaman dayanamayıp ağlıyorum sen nasıl bir mucizesin diye 🥰😭