Rabia4650 biz bugün 30. haftamıza giriyoruz aslında yavaş yavaş hazırlanmak gerekiyor ne olacağı belli olmaz bebeğimiz erken filan gelirse enazından hiçbirşey yapmadık die panik yapmayız ara ara sancılarım oluyor bazen bebğim erkenci galiba die düşünmüyorda değilim 🥰 İnşallah hepimiz zamanı gelince sağ salim kucağımıza alırız bebişlerimizi 🙏🏻❤️