orkidehaniimm Merhaba tecrübeli anneler🌸ay sonu doğumum var hastane çantamı tamamen hazırladım eksik ya da fazlam var ise bilgilendirebilir misiniz 🙏☺️ Sizler de kendi hazırlıklarınızı paylaşır mısınız? Bebeğim için 10lu hastane çıkışı -1 adet 5li hastane çıkışı 1 adet tulum şapka eldiven takım 3 ağız mendili,3 çorap,1 müslin battaniye, 1 nohut battaniye, ıslak mendil, emzik, biberon, pişik kremi 12 adet bebek bezi, tek kullanımlık alt açma, puset, emzirme yastığı Kendim için bi uzun kol bi kısa kol gömlek pijama çorap, tarak, göğüs ucu kremi, hırka 10 adet depend , 1 adet külot terlik ve taç göğüs pedi, emzirme sütyeni, diş fırçası diş macunu yüz havlusu, rulo peçete
havvatolga orkidehaniimm bende hazirlicam kasim başı gibi aralikta doğum nasipse bakim kimler neler koymus
Gunesim1 orkidehaniimm merhaba. Listeniz gereksiz detaylardan uzak nokta atışı olmuş ekran görüntüsü aldım :) kaçıncı haftadasınız?
NaimeYilmaz Daha Fazla kısmında bulunan İhtiyaç Listesi&Doğum Çantası bölümüne de göz atabilir annelerimiz 💼 📝
Black-34 5 zıbın 4 tane takım (hastane çıkışının herşeyini ayrı ayrı aldım daha güzel daha uygun) Bebek battaniye Ağız mendili 10lu Emzik Islak mendil Çorap takımı, şapka eldiven 3’lü Beşik, bebek arabası , puset Hastane çantam Kendime henüz almadım :)
GamzeKrmn Bayraktarn benimde 28 kasım ama çantam hazır bence hazırlayın ne olur ne olmaz sonuçta 30 lu haftalardasınız 👍🏻👍🏻
orkidehaniimm Deniz2961 onu düşündüm evet ama sonra depend kulot giyeceğim için onun üzerine normal külot vs giymeye gerek var mı diye düşündüm yine birkaç adet daha ekleyeyim göz çıkarmaz☺️🙏teşekkürler
orkidehaniimm Gunesim1 merhaba size de örnek olduysa ne mutlu :) Kullanmayacağım hiçbi eşya veya abartı eşya koymak istemedim, 37 haftama giriyorum yarın siz kaç haftalıksınız?:)
benikibebekannesiyim orkidehaniimm 12 adet bebek bezi az yeni doğdukları için 20 dk Bi bez batırıyorlar
Zeynep_49 orkidehaniimm dependle normal kilotlu bez arasında sadece marka farkimi var canpet falan var kilotlu onlarla farkı markasımi sadece
Merve2697 orkidehaniimm Nerdeyse benimkiyle bire bir aynı. Gayet minimalist buldum fazla fazla almaya gerek yok diye düşünüyorum. Sonuçta çoğumuz kendi şehrinde doğuracak ihtiyaç olursa alacak insanlar etrafımızda bulunacak. Beğendim çanta içeriğinizi nerdeyse bire bir aynıyız
orkidehaniimm Merve2697 kesinlikle bu düşüncedeyim, lazım olduğu durumda alıcak insanlar var o yüzden sıkıntı etmiyorum eksik olsa bile👍
Hifaefraimm orkidehaniimm teşekkür ederim diyenler gibiyim şuan ekran görüntüsü aldım aralık ocak arası bende hazırlığa koyulucam inşallah🤲🤲
Serap_kartal5 orkidehaniimm nasipse doğum zamanı bir gün kalıyorsunuz bence bebek bezi yeterli ilk doğumda bile ben o kadar almadım
Kaderyusuf orkidehaniimm Bebek için 1 adet 10lu hastane çıkışı 1 adet 5li hastane çıkışı Yedek bebek için kalın battaniye 5 adet ağız mendili Yedek çorap Şapka eldiven birer adet 2 adet Islak mendil (biri benim biri bebek için ameliyat ve normal doğumdan sonra silinmek için isteniyor) Biberon Emzik Pişik önleyici krem 10 adet bebek bezi Alt açma çantanın kendisinin vardı onu koydum Anne için 2 adet Pijama takımı Depend 2 adet iç çamaşırı 1 adet emzirme sütyeni 1 adet emzirme atleti Gögüs ucu kremi Hırka 2 adet Çorap Terlik Diş macunu fırcası Tarak ve lastik Toka Küçük bi Havlu Gögüs pedi 3 4 adet Poşet (kirli kıyafetler için) Maske Şarj makinesi ve Kimlikler Bebek hemşireliği yaptım ailelerin ihtiyaç duydukları bunlardı kendime de ona göre liste hazırladım zaten 1 çanta ve bi poşete sığdı hepsi çok görünmesin gözünüze.poşete doğumdan sonra bnm için verilecek kıyafetleri koydum iç çamaşırlarını Islak mendil ve depend koydum gerisi çantada.
ESBS61 Kaderyusuf siz sezeryanmi olacaksınız benim 3.gebeliğim normal doğumda servise çıkınca üst baş değişikliğini kendim yaptım hep yanımdaki kişi yardımcı oldu o şekilde yani
EsengulC Kaderyusuf göğüs pedi daha fazla koyabilirsiniz çünkü emziriken genelde diğer göğüs akıyor sık değiştirmek lazım 😊
Akademisyen_anne Kaderyusuf Depend yeterli olur mu tek başına? Bazı anneler hasta bezi ekliyorlar listelerine. Ben sadece depend aldım. Normal ped bile almadım☹️
orkidehaniimm Merve1502 onu da hallettim 3 e çıkardım yine de bulunsun dediğin gibi iyi mi az değil dimi hala sence?