inrhas_ ben daha alışveriş yapmadım canım çarşamba yapacam, elimde şuan 6 adet tulum var ama bir kaç tane daha alacam,2 li kalın takımlar alacam,peluş tulum da istiyorum, çorapları da 3_6 alacam,yelek falan lazım bir kaç tane ,birde alt patikli,patiksiz alacam,40 çıktıktan sonra giyilir 3__6 ,ama bebeğin kilosuna da bağlı 😀ama yenidogan çok minik oyuzden alma derim